Sunday 21 October 2012

hai semua :) 
lama dah tak update blog . rasanya dah Dua bulan lebih . kali terakhir update pun pada 4 September 2012 . 
and now , saya BEBAS ! bebas daripada bebanan PMR ! Merdeka ! .
 

sebenarnya gambar ini macam sedikit beriyaa , gasak la ! HAHA . Freedom gila kot . bebas untuk online pada bila-bila masa , bebas untuk pergi kemana - mana yang saya suka , bebas untuk buat apa sahaja ! Bahagia tak terkira la pendek kata ! 
tapi , yang buat mood saya hilang untuk bergembira ialah mengenai result periksa ! OHMYGOD ! WHAT THE HELL ! 
Perkara tu la yang buat kami semua macam nak bunuh diri ! ingatkan lepas periksa tidak perlu fikir bende tu semua . time mandi , makan , lepak tidur , semua lah ! asyik teringat ! I NEED MY BEAUTY SLEEP MA !
mana tak ye asyik teringat ! dah la soalan susah walaupun dah baca ! jawab pun rasa macam apa , lagi - lagi GEOGRAFI DAN BAHASA INGGERIS ! MATHEMATIC jangan cakap la . tinggal lagi 10 minit , saya masih ada dalam 10 soalan lagi yang masih belum berjawab ! terus terang , saya memang JAHIL tentang ilmu kira - kira ni . 
Mohon sangat Gred jatuh !! 

Yes ! Yes ! macam tu la ! dan dah keluar dah pun dekat berita yang siapa entah cakap yang soalan periksa pada kali ini adalah berada di ARAS TINGGI! paling susah ! yes - yes ! betul tu ! 
so , siapa yang PMR Candidates sahaja yang faham apa yang saya membebel sorang - sorang ! diharapkan supaya kita semua memperoleh keputusan yang cemerlang okay ! Amin .





TERIMA KASIH SILA DATANG LAGI :)

No comments:

Post a Comment

1) anda comment ,,anda comel !
2)comment seikhlas haty yaw !
3)dah comment ?? anda comel !!
LURVE U ! <3 !