Friday 9 November 2012

Oh My English !

hai , assalamualaikum semua . Ibrahim's daughters hendak membebel ni . siapa sedia mendengar sila teruskan mendengar . siapa yang tak nak dengar ? HOW DARE YOU ! mana boleh tak dengar ! makan penumbuk sulung kidal saya ni dulu ! HEHE . okay , saya gurau ! 
hmm , nak cerita pasal OHMYENGLISH la ! tahu ? ala , siapa tak tahu bermakna rumah dia tak ada Astro la tu kan ? Tengok ni ! confirm ingat balik ! 



ingat dah kan ? Yeayyy ! Tahniah ! *campakbungaros* ! 
nak cakap ni , tapi jangan jealous ye? OME datang sekolah saya ! Ya ya ! Sekolah Menengah Kebangsaan Kempas Johor Bahru ! tak kenal ? *sedih* hmm , tak apa la , sekolah saya memang tidak famous pun . tapi dalam dalam tidak famous tu . artis boleh datang , dapat sijil membaca ! sebab cikgu saya cakap , antara banyak banyak sekolah dekat JB , sekolah kitaorang yang terpilih untuk dapat sijil tu. sekolah lain tak ada ! WEEXD ! *mukahappy* ! 
staright to the point , OME hantar wakil iaitu Jibam dan Mazlee , tahu tak ? Jibam sangat sangat sangat handsome ! Mazlee pula comel sangat , macam saya ! Ye kan ? :P 
mereka datang untuk mempromosikan buku OME , dan datang ke dua buah sekolah sahaja di JB , iaitu SMKK dan Sekolah Menengah Tun Aminah ! gambar dekat atas tuh time saya menang competition cakap laju . mana boleh kalah ! Saya Rappers bang ! saya boleh cakap laju mana yang awak suruh ! laju setahap saya menaip kat keypad nih ! :) . diaorang buat saloot sebab saya pakai baju kadet polis ! Ini mazlee punya pasal ! HAHA . 





kan saya dah cakap ,. Mazlee comel macam saya kan ? awak tak percaya ! HAHA ! line hari ini sangat lembab ! kalau nak tengok gambar gambar lain boleh lawat Fb saya ! dekat belah kanan ni ada LINK ! Dipersilakan ! Terima kasih :)

TERIMA KASIH SILA DATANG LAGI :)

No comments:

Post a Comment

1) anda comment ,,anda comel !
2)comment seikhlas haty yaw !
3)dah comment ?? anda comel !!
LURVE U ! <3 !